SERVIS

 

Záruční list ano či ne ?

Záruční listy  nejsou dnes většinou značkami vyžadovány při uplatnění reklamace nebo servisu vždy, některé značky záruční listy vůbec nevystavují (BOSCH, SIEMENS, ROWENTA...) a akceptují při reklamaci nebo servisu samotný doklad o koupi (fakturu).

Zda budete vyplněný záruční list v případě servisu nebo reklamace potřebovat záleží také na druhu sortimentu. Málé domácí spotřebiče (kuchyňské roboty, výrobky péče o tělo...) jsou zpravidla přijímány do servisu/reklamace bez záručního listu (pouze s dokladem o koupi). Naopak u audio/video elektroniky (TV, DVD rekordéry, videokamery...) je záruční list spolu s dokladem o koupi vyžadován u všech značek.

Potvrzení Vašeho  záručního listu

Společně s výrobkem obdržíte nevyplněný záruční list. Po převzetí zboží a jeho řádném vyzkoušení  můžete zaslat prázdný záruční list zpět spolu s dokladem o koupi (originál nebo kopie faktury) a my Vám jej vyplněný pošleme zpět.

I v případě osobního odběru ve výdejním místě si výrobek odnášíte s nevyplněným záručním listem. Doma zboží vyzkoušíte a po 14denní lhůtě na vrácení zboží bez udání důvodu nám pošlete nevyplněný záruční list spolu s dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury) a my Vám jej pošleme zpět. Můžete nás také navštivit osobně a záruční list Vám vyplníme na počkání (nezapomeňte vzít s sebou doklad o koupi).

Vaše zboží  potřebuje do servisu a kdy zaslat zpět do e-shopu?

V případě, že máte autorizovaný servis dané značky v místě svého bydliště, je pro Vás výhodnější a rychlejší řešit servis/reklamaci tam. Budete potřebovat vyplněný záruční list a doklad o koupi.

Některé značky svým zákazníkům nabízejí informace o servisních místech a další podporu na telefonních linkách. Tato čísla bývají uvedena na obalu zboží nebo na návodech k použití. Zde dostanete aktuání informace o nejlepším způsobu řešení reklamace.

Autorizovaný servis ve Vašem okolí můžete také najít na webu www.najdiservis.cz.

Zboží, které chcete reklamovat, můžete také pečlivě zabalené zaslat na naši adresu.

Elektro PECKA   

Maxe Švabinského 112

25001 Brandýs nad Labem. Stará Boleslav

viz kontakty


Pokud zboží posíláte do autorizovaného servisu, vybavte jej dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury) a zároveň vyplněným záručním listem (pokud byl u výrobku) a popisem závady. Pokud nemáte záruční list vyplněný a výrobek chcete zaslat přímo do autorizovaného servisu, pošlete nám poštou nevyplněný záruční list spolu s dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury) a my Vám zašleme vyplněný záruční list zpět. Poté můžete výrobek zaslat do autorizovaného servisu.Jakými doklady vybavit zboží posílané na reklamaci?

Pokud zboží posíláte zpět k nám,přiložte:

  • dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury),
  • záručním listem (pokud byl u výrobku). Záruční list můžete zaslat nevyplněný, doplníme sami.
  • dopisem, ve kterém uvedete:
    • své kontaktní údaje,
    • název a typ výrobku,
    • sériové číslo (je-li na výrobku uvedeno),
    • popis závady

Aktuality

EET 3. 12. 2016


Vážení zákazníci,podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. Proto i vy u nás při platbě v hotovosti nebo platební kartou obdržíte účtenku s údaji EET.

 


Přihlášení



Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Obchodní podmínky